Jeroen Kroondijk nieuwe directeur Dynamis

Jeroen Kroondijk nieuwe directeur van Dynamis B.V.

Per 1 juli 2018 is Jeroen Kroondijk de nieuwe directeur van Dynamis. Hij volgt hiermee Wilfred van der Neut op, die 3 jaar directeur was. Jeroen Kroondijk (1969) heeft een economische achtergrond en heeft verschillende functies gehad in het bank- en verzekeringswezen.

Robert de Joode, bestuurslid van Dynamis: “Jeroen is de verbindende en commercieel sterke directeur die we zochten. Hij is de aangewezen persoon om ons grote, landelijke netwerk nog verder met elkaar in verbinding te brengen. Daarnaast zal hij het merk Dynamis verder gaan laden en verdiepen. Met zijn achtergrond, kennis en energie zijn we ervan overtuigd dat hij grote slagen kan maken.”

Over Jeroen Kroondijk
Kroondijk werkte de laatste jaren als procurement adviseur en manager ad interim voor grote verzekeringsmaatschappijen en geldverstrekkers, zoals Aegon en Nationale Nederlanden. Daarvoor werkte hij als CPO bij NIBC en als inkoopmanager bij Nuon. Hij heeft een master in economie en een MBA in business administration.

Reactie Kroondijk
“Zeker bij een grote organisatie met vestigingen door het hele land is verbinding belangrijk. Daarom ga ik me daar als eerste op richten. Met nog meer voordelen voor onze partners zelf, en uiteindelijk als grote winnaars onze opdrachtgevers. Daarnaast wil ik van Dynamis een nog sterker merk maken. De lokale partners zijn onze kracht, en de landelijke dekking op alle vastgoedgebieden is uniek. Een prachtige propositie om mee aan de slag te gaan.”

Over Dynamis
Dynamis is de overkoepelende, landelijke fullservice-organisatie voor onze 13 vastgoedpartners en de 40 vestigingen door heel Nederland. Wij faciliteren onze partners op het gebied van research, kennisdeling, marketing en landelijke naamsbekendheid. Daarnaast begeleiden we opdrachtgevers bij hun landelijke vastgoedvraagstukken. Dynamis is de enige partij die landelijk, regionaal en lokaal werkt op alle gebieden: wonen, bedrijfsonroerendgoed, taxaties en vastgoedconsultancy.